ÅBENT HUS

Vi glæder os til at møde dig og din familie søndag den 24. september kl. 13.00-17.00. Tag din familie under armen og kom forbi og oplev Efterskolen Kildevæld indefra.

Nedenfor kan I booke en tid til rundvisning for hver 30 min.

Ved rundvisningen vil du møde elever og lærere, som vil vise dig rundt og fortæller om dagligdagen på Efterskolen Kildevæld.

Du vil bl.a. høre om:

• Valgfagene – Dans, E-sport og Musik

• TeamWONDER – din rejse kan gå til USA – tilbud til 10. klasse!!

• Interessefaget i 10. klasse – Cambridge Engelsk

• Fodbold – vores nye samarbejde med KIF Kolding – Elite Akademi – for drenge og piger!

• Believe – eksamensfri 10. klasse!

• Morgentræning 2 dage om ugen – for dig som dyrker sport på et seriøst plan!

Du finder os på Tøndervej 75, 6000 Kolding.

Hvis du ikke kan komme på dagen er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 7552 4777 eller sende spørgsmål pr. mail [email protected]

Vi glæder os til at se dig og din familie!

Book en rundvisning

Er du klar til at se nærmere på skolen?

For at være sikker på, at der er plads til dig, vil vi gerne have du tilmelder dig en af tiderne nedenfor. Vælg hvilken linje du er interesseret i og udfyld de korte kontaktinfo.

Book en optagelsessamtale

Hvis du vil starte i skoleåret 24-25, kan du og din familie booke en personlig samtale med en af skolens ledere.

Du og din familie vil igennem denne samtale få mere information omkring skoleåret 24-25.

Tilmeld dig her!!

Tilmeld