Skolens danselinjen baserer undervisningen og træningen på grupper. Vi lærer grundmoves via fællesskab og glæde.

Skolens lokaler er 2 store spejlrum samt en hal.

Girly Style/Groovy

Dette hold er en blanding af stilarten girly style og grovy. GIRLY STYLE er den stilart der vil lægge vægt på den feminine side og en masse attitude! GROOVY vil også tage udgangspunkt i attitude, og lære at leve sig fuldstændig ind i musikken hvor at selve dansen nødvendigvis ikke er udfordringen men det at leve sig fuldstændig ind i hvert et beat!

Girly Style/Goovy er for alle.

Old School hiphop

Old school HipHop er en kendt og gammel stilart. Der vil være en masse bekendte hip hop trin, som bliver blandet med nye ideer. Hvis du elsker hip hop musik og gerne vil danse lidt mere råt, er dette noget for dig.
House er en festlig stilart, der kommer til at sætte gang i pulsen! Stilarten sætter stor fokus på benarbejde og en masse teknik, men på den sjove måde da det bliver til musik med tempo og vilde beats!

Old school HipHop er for let øvede.

Hip Hop commercial

HIP HOP COMMERCIAL, er en moderne stilart og tager udgangspunkt i mange forskellige dansestilarter, Klassen kommer til at handle om performance hvor der skal danses til en masse nyt og kendt musik!

Hip Hop Commercial er for let øvede.

Dance Performance

Holdet er til dig, som gerne vil give dig selv en udfordring og blive dygtigt til at udtrykke dig gennem video og lave fede shows, som skal vises frem for publikum.

Dance performance er for øvede.

afro vibes

– På holdet er der plads til alle, men fokus er på afrovibes, så kom og lær nogle fede afrikanske moves og ha’ det sjovt til noget afrobeat!

Afro vibes er for alle.